تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۹۱۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲حادثه رانندگی در خوزستان ۲ کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت
 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بروز ۲ سانحه رانندگی در جنوب غرب خوزستان ۲ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

 دکتر افشین دریانبرد سه‌شنبه شب اظهار کرد: حادثه انحراف خودروی سواری سمند از جاده در محور آبادان به بندر امام، یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: پس از تماس با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در خصوص انحراف از جاده خودروی سواری سمند در محور آبادان به بندر امام در کیلومتر ۱۰ بعد از سه راهی خوردورق فوری سه تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی‌زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

وی گفت: در این حادثه متاسفانه یک مرد ۴۱ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

دریانبرد اظهار کرد: در یک حادثه دیگر در جریان تصادف ۲ خودروی سواری تویوتا با پراید ۳۰ کیلومتری محور خرمشهر به اهواز یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

وی افزود: در تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی بلافاصله سه تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر دریانبرد افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ادامه گفت: در این حادثه یک مرد ۳۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار